söndag 13 oktober 2013

Trött!

Så galet trött på skiten.! 
Hur roligt kan man ha.!!!

Jag jobbar kvällar och helger. 
Och nu för typ första gången när jag är ledig och karl inte har saker att göra tänka jag en dag där vi kanske kunde hitta på nånting, vad som helst när det är så bra väder!

Men då är det tydligen roligare att sitta hemma instängd i lägenheten och spela tvspel och dataspel om vart annat! 

Sen frågar man vissa personer om det finns möjlighet att köra mig fram och tillbaka till farsta, då jag enbart ska göra nånting som tar max 5 minuter. Då plånboken säger nej till att ladda åkkortet just nu.  Får man ett ja, men ett par timmar senate när klockan börjat rinna iväg är dom helt plötsligt jätte upptagna! 

Här ställer man upp på allt och alla men man får inget tillbaka!

Och alla man känner är upptagna på annat håll, så va fan har jag gjort idag!? 
Jo suttit hemma mellan 4 väggar och håller på att dö av uttråkning! 

Kanske ska skita helt i umgänge och jobba fredag lördag söndagsr restan av tiden framöver!


Blir väl att ta en långpromenad med den enda sociala som tyvärr är en hund! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar